Tuesday, December 17, 2013

SMIJEH

Ipak, hvala ti što sam te povrijedio.
Bol koju sam nanio sebi i tebi
Omogućila mi je da vidim stvari onakvim kakve jesu.
Danas sam šetao po zimskom suncu,
I bio je neobično topao dan za decembar,
Čvrsta trava škripala je ispod mene,
I ptice su letjele,
I sunce je bilo puno blagosti,
I milovalo me je i slivalo se niz mene kao kiša,
Kao kada poslije pijanstva, mamurni,
Znajući da smo sve upropastili,
Uđemo pod tuš i sjedimo zgrčeni,
Plačući, dok se topla voda sliva po nama.
Tako se po meni slivala svijetlost.
Sve je bilo tako obazrivo prema meni.
I granje, i lišće i trava i dječiji smijeh.
Znaš, mislim se kako se nešto mora promijeniti.
Osjećam da dalje više ne mogu ovako.
Sjetio sam se kako jedan lik u Čehovljevoj drami kaže:
Po ovakvom danu valjalo bi se ubiti.
Znaš kako ljepote prirode pružaju neku čisto estetsku utjehu,
Bez moralne obaveze, bez krivice, bez potrebe da se slavi i zahvaljuje.
Znaš, ovo je sad kliše,
Ovih dana me zanima sve što je u vezi sa suicidom.
Čitam Trakla, u stvari više razmišljam o njemu,
Kako se na frontu rastrojen pokušava ubiti dok je sve zavejano snijegom,
Kako mu otimaju pušku iz ruku,
Kako kao u usporenom filmu on viče i batrga se iz njihovog naručja,
Kakvo bezumlje,
Ali ima nečeg lijepog u tragičnome,
Ovih dana slušam sve od Marka Linkousa,
Zamišljam da je po ovakvom sunčanom danu
I on prekinuo svoju životnost pucajući sebi u srce.
Znaš kako sam površan.
Uvijek od strašnih stvari pokušavam napraviti neku romantiku.
Valjda sam preveliki optimist.
Čujem te kako se smiješ.

No comments:

Post a Comment