Thursday, February 28, 2019

San koji sam sanjao 28. februara 2019.


Sanjao sam da imam dijete
I odgajaju ga drugi ljudi
Budući da sam nesposoban za odgovornost
Odgaja ga majka, neka žena iz komšiluka
O kojoj nisam nikada razmišljao prije
Ona i njen muž
I ja, kao nesposobna osoba
Ponekad dolazim u posjetu
I sanjam da sa njima ručam
U trošnoj kući
Jedem neko užasno jelo  
I njen muž pita
Da li se nekad grebem za cigarete
I kao nesposobna osoba odgovaram sa osmijehom:
Da kao i svi ponekad
I on onda počinje da govori ozbiljno,
Tiho ali prijekorno
Kao neko iz Foknerovih romana
Kao Čarls Bon
Neko stariji i iskusniji koji podučava
Henrija Satpena, naivnu seljačinu
Neko koga su iskušenja života naučila odgovornosti
Neko ko kontroliše sopstveni bijes
U toj mjeri da on postaje
Savjet starijeg brata,
Nešto pedagoško
Kazano sa bolom srca:
Vidiš kako teško živimo
I to je tvoje dijete...
I ja – kao Fjodor Pavlovič
Konfliktno i teatralno
Ustajem
I vadim dvadeset eura iz džepa kaputa
I iznenađen sam što je dvadeset eura
Jer sam mislio da je samo deset
(Fjodor Pavlovič)
I bacam na sto
Blefiram
I kažem: evo
Uzmite sve
I on je razočaran
I njegova žena ustaje i vraća mi novac
I kao neko iz velikih romana Dostojevskog
Počinjem da plačem uvrijeđen
Odbijam da uzmem novac
Ali znam da ću ga uzeti na kraju
Budim se
Prošlo je deset
Sunce provaljuje kroz
Rešetke prozora
Drveće je već procvjetalo
/trešnjin cvijet, ovo je moj
Zen koan/
Ne mogu da se sjetim
Kako je izgledalo dijete
U mom snu
Ni da li mi je nešto reklo

No comments:

Post a Comment