Thursday, February 5, 2015

Fight Club


Prvi put sam gledao taj film
Kada sam imao 17 godina
Ljeto se bližilo kraju
Te večeri sam prilično jako
Udario glavom o zid
Dok me je otac vozio u Hitnu Pomoć
Kroz Bulevar Ivana Crnojevića
Sjećam se kako sam obećao Bogu
Nešto nejasno
Što nikada nisam ispunio
Ljekar me je pitao
Imam li djevojku
Možda sam tada prvi put shvatio
Da starim
Ta pitanja su najednom postala umjesna
Mislio sam tada da je propasti u životu
Mnogo strašnije nego što zapravo jeste
Sjećam se tog uznemirenja
Te večeri sam poslije povrede glave
Trebao ostati budan
Radi predostrožnosti
Tada sam gledao taj film
Poslije sam zaspao skrušen
A prije neki dan
Ušao sam u sobu
I zaboravio sam da upalim svjetlo
Izlazeći lupio sam u poluotvorena vrata
Tresnuo sam jako
Odbacila su me na krevet
Čak sam dobio modricu na oku
Pravi sam baksuz
Otišao sam potom da kupim cigarete
Baš kada su dvojica pljačkala trafiku
Jedan me je pogledao
I nasmijao se prije nego su pobjegli
Možda od udarca učinjelo mi se to sasvim normalnim
Možda sam čak klimnuo u znak pozdrava
 Crveni marlboro – rekao sam uznemirenoj prodavačici
Koja je dozivala policiju i pominjala kamere za nadzor
Idi negde drugo – rekla mi je
Mora da sam jako udario
Jer mi je sve izgledalo tako normalno
I imam veliku modricu na oku
Od tada nosim tamne naočare
Od čega ti je to- pita me jutros
Neko te je pretukao?
Dvojica- kažem
Pljačkali su trafiku
Cool- kaže
Izgledaš kao Brad Pitt iz Fight Cluba
Sladak si tako
Hvala srce, kažem joj.



No comments:

Post a Comment