Saturday, February 7, 2015

redakcija

Kamere se pale
Zamišljamo voditeljku vijesti
Prekinutu dok jede kiflu
Oprostite dragi gledaoci, kaže
Mnogo sam gladna
Otkida zubima komad kroasana
Kao ilustraciju vijesti iz Donjecka
Putin je prethodno otcijepio Krim
Ovo je ostalo od Ukrajne –
Ilustruje onim što je ostalo od peciva
Dok muški glas čita ostale vijesti iz inozemstva
pije jogurt
Sve radi brzo
Dok traje prilog
Briše se rukavom
Gužva masni papir
Jezikom uklanja ostatke između zuba
Za dnevnik u 22
Vijesti čita iz svoje kuće
Zgužvane kose
Nije se  presvukla od jutros
Oprostite dragi gledaoci- govori
Moram ovako
Na porodiljskom sam bila do skoro
Morala sam ostalu djecu smjestiti u krevet
Nećemo u kuhinju – kaže kamermanima
Nisam oprala posuđe
Oprostite, dragi gledaoci
Idemo u wc
Muž gleda važnu utakmicu
Igraju se produžeci
Baba ima tanak san
Ako je probudimo počeće da proklinje
Idemo u toalet
Tu ćemo vas na miru izvjestiti
O aktuelnostima
Sjeda na wc šolju
Čita vijesti sa telefona
Odjednom se čuje žubor
Počela je da piša
Oprostite, dragi gledaoci
Govori sa velikim naporom
Pod užasnim sam stresom
Na trenutak sam zaboravila da su tu kamere
Da ste tu vi, cjenjeno gledateljstvo
Prava sam krava
Oprostite, plačnim glasom govori:
Studio!

No comments:

Post a Comment