Tuesday, April 28, 2015

ite, missa est


znam da sam jutros sanjao nešto važno
neku misao, nešto prepuno mudrosti
kao titl za tumblr gif
poruka mojoj trenutnoj situaciji
neko rješenje, nešto što je trebalo zapisati
ali znaš kako sam lijen
zaboravio sam iako sam se pokušavao sjetiti
danas sam bio sasvim sam
gledao sam apocalypse now, ručao tortu
moj život intertextual junk
trudio sam se da se ne napijem sam
večeras sam se ipak sjetio onog od jutros
kada sam otvorio prozor
i sobu je ispunio miris pokošene trave:
u snu sam zaključio
kako je baš danas najvažniji dan u godini
onaj dan kada drveće miriše najljepše
kada jutarnji vazduh struji sasvim lako
kao da kroz lišće govori tihu misu
svjetlost koja se sipa kao u kalež
onaj dan u godini u odnosu na koga se
svi ostali dani ili približavaju ili udaljavaju
i rekao sam sebi u polusnu:
zamisli da ovo jutro traje vječno
izađi na sunce i blagoslovi Boga
njegov je dah prepun polena
povjetarac Ilijin
isprljaj se zemljom, lezi u visoku travu
to liči na nešto što su proroci radili
trava je nešto tako drevno, arhaično
odar Solomonov
drveće, probrani junaci Izrailjevi
jak miris zemlje što ulazi u kožu
zemlja  prepoznaje moje tijelo
ostavi sve neka miruje, neka čeka
ovo jutro živi bez straha
obećaj to sebi, tako proslavi ovaj dan
ali bio je već mrak kada sam se sjetio

No comments:

Post a Comment