Sunday, May 14, 2017

teška mehanizacija, dušo



Moje telo je teški betonski blok
Mašine radničkog oslobođenja
Melju krupne kapitaliste
Moje grudi su ovako krupne
Ne da bi poslužile muškoj infantilnoj fiksaciji
Nego da bi na njih moglo da se nakači
Što više ordenja proleterske borbe
Upravljam mašinom
Koja će falusnom snagom
Preorati svijet
Ženščini! Preuzmite tešku artiljeriju
Vratite sredstva za proizvodnju radnicima
Vratite mi vlast nad
'centralnim komitetom' mog tela
Moj 'kombajn' (da se tako izrazim)
Nije vlasništvo sitnih kapitalista
Moje butch ime je Volga
Ja sam frankenštajn pomahnitalog patrijarhata
mehanizam nad kojim je izumitelj
izgubio svaku vlast
Manifest za kiborge
Ja radim "muške" poslove
upravljam teškom mehanizacijom
povlačim metalne zveri za ručku
držim ratnu mašineriju za muda
Moja je kosa uvezana maramom
moje sise skaču u ritmu pomahnitalog mitraljeza
Imam petardu za tvoj mravinjak
Druže komandante,
vežbala sam kičmu godinama!
Neka moje telo bude pontonski most
preko koga će armija radnika i seljaka
preći u nove pobede nad fašizmom!





No comments:

Post a Comment