Wednesday, June 25, 2014

ljeto

treba mi malo kiše
treba mi dosta kiše
trebaju mi mokri prozori
magla po brdima
nedostaje mi da se pokrijem još jednim ćebetom
treba mi miris cigarete i grijanja u kolima
osjećaj da ćeš se uskoro razboljeti
kad te bole kosti
i sav si mokar
i uskoro ćeš leći
 nostalgija za smrznutim tlom
 spavaš
dok zvijeri izlaze iz legala, negdje po brdima
 i slijepe se dozivaju kroz noć
nedostaje mi da ti kažem: sa jeseni se umire samo od sebe
nedostaje mi da se slikamo na lišću u parku
miris upaljenog drveta i to kako se brzo smrkava
ne pamtim da sam ikad bio mlad kad je bilo toplo
ne pamtim uspomene sa mora
pamtim groznice, temeprature, mraz na prozorima
knjigu na njemačkom sa fotografijama bavarskih pejzaža
na jednoj slici su mladi kaluđeri u zaprežnim kolima 
voze se vlažnim kolovozom kroz žutu šumu
nose kip sveca sa psićem
pamtim gustu kišu, monsunsku kišu što se sliva niz prozore na kolima
zakrčeni saobraćaj
razlivena svijetla  semafora po retrovizoru
suton, oblačno teško nebo nad saobraćajnim znacima
tamo prema zapadu
i oluju koja će nastupiti

No comments:

Post a Comment