zašto ne živim u
američkom predgrađu
kraj 70ih i
početak 80ih
drvene kuće
ofarbane u bijelo
u nekoj suburbiji
kao iz american beauty
-quiet neighborhood-
u suton bijele
zidove boje vatreni odbljesci
i sijenke golih
grana
sladoledžijski kamion
sporo vozi ulicom
svira kao muzička
kutija
djeca koja trče
da dobiju sladoled
ulica ima drvored
u prohladni suton
vjetar kovitla
lišće
boca pića u
papirnoj kesi
toplota u
nozdrvama od alkohola
mnogo entuzijazma
u koracima
zašto nisam bio tinejdžer
kao claire iz six feet under
zašto se ne
propada cool
kad se već
propada
zašto propast
nema ljepšu scenografiju
gdje je sterilna
rodbina za stolom sa pečenom ćurkom
i tetka nalik na betty white koja kaže: oh, dear
kada se napravi
skandal za stolom
i izjuri napolje
kroz vrata sa mrežom, na trijem sa stolicom za ljuljanje
na suicidalne
misli posle večere
u dvorištu, sa
cigaretom
sa pogledom na
rezervoar sa vodom
i upaljene
lampione
zašto propast
nije nešto što bi moglo biti kadar iz nekog filma
koji želiš da
pogledaš tek kad ostaneš sam
i pobrineš se da
te ništa ne uznemirava
zašto sve nije
dramatično
zašto ne miriše
na alkohol i apple pie
gdje je meksikanac koji
prodaje pivo noću u neonskoj blještavoj radnji
zašto nemam snage
da pijem i da se tučem kao u barfly
gdje su ludaci
koji vrište u stanu pored
gdje je glamurozni klišej propasti
gdje su stvari iz
knjiga i kul filmova
(mnogo sam, bre, bio
naivan)
zašto je, dođavola,
sve jebeni sitkom
sa nasnimljenim
mehaničkim smijehom
No comments:
Post a Comment