Sunday, March 23, 2014

arijel smrti


jednu stvar ne znaš o meni
ja sam u suštini sirena
tužan je i usamljen život sirena
 strašno je imati glas
tamo gdje se ne govori
gdje se riječi guše
suicidalno promatram propelere na jahtama bogataša
ja sam arijel smrti
ja poznajem usamljenost plavetnila
ja znam kako se osjećaju kosmonauti
koji su se odvojili od matičnog broda
ja znam kako se lebdi
pratim teretne brodove na proputovanjima oceanima
jedem njihove otpatke
samo molim vas, nemojte bacati plastične kese
u more
da li ste znali da sirene mogu slučajno
da pojedu kesu i da umru?
ja dišem zagađenu vodu sa naftnim mrljama
naftne fleke na vodi su cigarete sirena
nervozne sirene piju benzenova jedinjenja
a sirenska pluća
su sićušna, vrlo sićušna
i lako, tako lako dobiju rak
i onda umiru mlade
ja sam sirena što živi u vodama
i to onim vodama koje su modre i mračne
gdje se kupači plaše ući
gdje su zarđale olupine
gdje su kosti davljenika
gdje se ne nazire dno
gdje žive  nemani
ali znaš nema smisla plakati
jer u vodi nikad ne znam kada zapravo plačem
i jer je more već slano
naši mitovi kažu da su sirene
 bića udavljena u sopstvenim suzama
vampiri koji su previše plakali
jednu stvar ne znaš o meni,
ja sam u suštini sirena
jer živim na dnu suza

No comments:

Post a Comment