Monday, July 3, 2023

Ako pokušam da ti se vratim, hoćeš li me primiti

 


 

 Bio sam u Temišvaru

 I vidio Svetog Josifa Partoškog

(rodom iz Dubrovnika, iz porodice Fusko)

 Njegov kivot

I dugo sam ga grlio

Kao spaljen i slomljen čovjek

Kao utopljenik koji je našao dasku

Nakon brodoloma

Govorio sam gluposti

Kao u groznici

Kao neko ko pokušava da se vrati kući

Ali ne zna kako nakon svega

Kao neko ko više ne umije da se moli

Niti da pogleda u oči onome ko me je volio

Neko ko ne može da priča više bez gorčine i suza

Kako naći kuću nakon spaljenih mostova

Radost nakon beskrajnog srama

Jutro nakon preduge noći

Gdje naći snagu za to

Da budem nešto drugo

Ne znam da li bih umio više

 Stari vladika izvađen iz zemlje

Koja miriše na cvijeće i otkose

Blagog sela sa zemljanim putevima

Možda postoji neko mjesto nade

Sa sporom rijekom i žitnim poljima 

Daleko, ali nekako slično mjestu

U kojem smo odrasli

Gdje neko strpljivo čeka

Da se vratimo uprkos svemu

No comments:

Post a Comment