Monday, August 17, 2015

kao


sanjao sam te
nije te bilo godinama
i kao da si odavno već umro
i vozimo se u mom snu
kroz noć
i kao da sam se tek probudio
tjeskoba tupa kao pesnica
kao da ću tek ponijeti više
nego što mogu da podnesem
kao kad istrčiš poslije žestoke svađe
i sjedneš u kola i odeš
i kao kad se sve ruši
zalupiš samo vratima
i ne znaš kuda ideš
taj osjećaj
dok bježiš a znaš da nemaš gdje
i beskrajna usamljenost
kao da si sam na svijetu
i nemaš nikoga
ili je sve što imaš toliko slabo
i odvrnuta je neka muzika
kao Forget Her
i muzika postaje sve glasnija
pulsira u bubnjevima
i dim od cigareta
puna pepeljara u kolima
neonski gradovi u dolini
pepeo u krilu
i zamagljena stakla
dok pušim
postaje sve beznadežnije
i kažeš u jednom trenutku:
'što ćemo sad'
i besmislena iznenadna radost
kroz koju govorim:
'pije mi se pivo'
i spremno prihvataš
i zamišljam neko zadimljeno mjesto
pijemo pivo
hladno je i jako
jedno za drugim
smijem se glasno
moj je bol postao priča iz indie filma
nešto za druge
sa kolima i alkoholom i cigaretama
i neonskim reklamama
i neke stvari koje dugo nisam govorio
zen mog života
zaboravili smo sve
i pričam i pijem i pušim
smijem se glasno
kao da sam bio mrtav godinama

No comments:

Post a Comment