Saturday, December 26, 2015

žurka kod prijatelja tvojih prijatelja

sjećam se jednog davnog decembra
danima sam bio u stanu
pio pivo i vino
u velikim količinama
u prazničnom raspoloženju
slušao muziku sa tvog cd-a
bilo je još toliko mogućnosti
koje ćemo u narednim godinama
prokockati
za novu godinu
počeo sam da pijem u jedan popodne
onda sam oko jedanaest otišao pješke
kod nekog drugog
kod prijatelja nekog tvog prijatelja
gdje su bili još prijatelji njihovih prijatelja
mnogo nepoznatih ljudi
koji pričaju o muzici i o bendovima
dvije gej osobe govorile su
o svojim omiljenim filmovima
obožavam džona votersa –
rekao je jedan od njih
pio sam još
napravio nekoliko ekcesa
smijao se preglasno
privlačio pažnju
drsko zurio
neprekidno pričao
uprkos njihovom ogorčenju
u jednom trenutku
pao sam pod ofucanu
okićenu jelku
povukao  je sa sobom
nadnijeli su se nada mnom
posutog novogodišnjom dekoracijom
i crvenim šljokicama
citirao sam karvera
'merien, srećan sam'
rekao sam gej osobi
koja obožava džona votersa

No comments:

Post a Comment