Sunday, May 3, 2015

safeword

       

               What it takes to be a man with my heart?
                                     Placebo: A Million Little Pieces

Kardiogram mi radi
Medicinska sestra
In her late 30s
Život je nije mazio
Ima crvene nokte
Drži srce u ruci
Nudi ga svima
Na pladnju
U barovima
Kada malo više popije
Pruža ga preko šanka
Oduva ga sa dlana
U pravcu susjednog stola
Srce ti udara tako jako
Kaže
Ja znam mnogo toga
O ludom srcu, govori
Znaš šta Heraklit kaže
O željama srca...
Njen pastiš na bergmanovsku
Medicinsku sestru
Što citira Kjerkegora
Misliš da ne znam sve o tvom srcu?
Govori kao bihejviorist
Kartezijansko ludilo je najgore vrste, kaže
Naivna nada da niko ne zna šta se dešava
u našem srcu
Dok prikopčava metalne štipaljke
Za moje bradavice
U kratkoj bijeloj suknji
Ide po sobi
Zvuk visokih potpetica
Ostaviće  trag na kardiografu
Kao da imam četiri srca
Što galopiraju
Nagnula se
Zateže remen
Mjeri pritisak
Stiska pumpicu
Iskusno
Kao neko ko zna šta radi
Pokretom glave
Sklanja plavu kosu sa lica
Jesam li stegla jako?
Kaži ako te boli
Ako želiš da stanem
Reci safeword
Pruža mi srce da pripalim cigaretu
Srce u njenim rukama
I vraća ga u moje grudi

No comments:

Post a Comment