Monday, June 29, 2015

'biću kao oni koji silaze u grob'

zemljo mogu li da legnem u tebe
primi me bez roptanja
pogasi svjetla svitaca i rovaca
zemljo
da spavam
da protegnem noge i ruke
zakloni me
pokrij me travom
okupaj me rosom
zemljo majko
da sanjam
visoke gore
stanove pravednika
anđele što me znaju po imenu
i moje iznenađenje
moju nedostojnost
i suze zato što ima nekoga
ko me  ljubi
oproštaj i zagrljaj
breze i bagremove
oblake iz djetinjstva
i one koji su umrli
koje sam znao i koje nisam znao
i kako sad sve razumiju
i kako ne moram ništa da kažem
i kako kažu da je sada sve u redu
i da je Gospodin tako obećao
i kako me grle oni sveci
za koje sam mislio
da nikad to ne bi htjeli
i osmjeh male Terezije
i neko od njih kaže:
a zar si mislio vladimire…
i krupne oči spašenih
njihova dobrohotnost
i polja
polja sa žutom preraslom travom
i vinograde
i brda
i Jagnje i Pastiricu
i da pjevamo neku himnu
ali ne možemo da završimo
od radosnog jecanja
i oko nas neki
mnogooki
šestokrili
i da sam opet dijete
i da se zavrtim sa zvijezdama
i da kažem pod vedrim noćnim nebom
Ti me znaš
napravi zemljo mjesta
da legnem
uzmi me u svoj hladni zagrljaj
dok sanjam spasenje
u srcu zemlje
među 'mrtvima od vijeka'

No comments:

Post a Comment